ISABEL OUH LA LA

Slíbila jsem si na vlastní holý pupek, že tenhle kabát je posledním kouskem oblečení, který si do Vánoc koupím. Můj pupek i já ale moc dobře víme, že občas kecám. Zvlášť když má 14. listopadu dorazit do H&M kolekce od Isabel Marant, která si i přes počáteční skepsi získala moje srdce. Nebylo těžké ukecat ani můj pupek, aby souhlasil s tím, že tyhle kalhoty budou naším novým kamarádem. Stačilo mu zacpat pusu mini-hamburgerem a dorazit ho věnečkem. Rád souhlasil se všemi mými nápady i s rozpočtem, který na ně musí být obětován. Ouh la la pro Isabel!
Co se chystáte ulovit z kolekce vy?






36 comments:

  1. prosím daj si preč tú pesničku ... neskutočne ma irituje, hlavne keď počúvam nejakú pesničku, mám otvorené iné karty a zrazu mi tam toto začne hrať
    ďakujem za pochopenie
    Haii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je mi líto, že ti tímhle asi nepomůžu, ale u mě nic nehraje. Čestné skautské. Zkus pozavírat jiná okna :))

      Delete
    2. teraz mam otvorene len toto ... ochhh ... a zakazdym ked otvorim tvoj blog tak ide ta ista pesnička (time to say goodbye)

      Delete
    3. Mně to tady taky vždycky hraje! :-D A taky mě to celkem vytáčí...

      Delete
    4. Mně tady teda nic nehraje. Nebude to třeba typem prohlížeče?

      Delete
    5. žádná písnička, ticho jako v hrobě! :)

      Delete
    6. ja mam starý pomalý internet explorer, vy?
      Haii.

      Delete
    7. *ja mám starý pomalý internet explorer a teraz mi nič nehrá nehrá,
      Haii, ty máš aký prehliadač?

      Delete
    8. Já mám chrome a nic nehraje. Ticho.

      Delete
    9. jaka pisnicka? :D Ja mam Mozillu a nic mi tu nehraje

      Delete
    10. Mě třeba strašně mrzí, že ani nevím, jak ta písnička zní. Je veselá, smutná, disko trysko? A vystihuje mou osobnost? Existuje vůbec? Já ji chci slyšet!

      Delete
    11. nevystihuje! ale mně taky nic nehraje :D

      Delete
    12. http://www.youtube.com/watch?v=Nl9WMIPzd6w
      mne hrá toto
      Haii.

      Delete
    13. Ta písnička vám hraje proto, že máte zastaralý prohlížeč a ten neumí zobrazit myslím ikonku Votočvohoz, kterou tady Bea má. Jmenuje se "Time to say goodbye", jakože se máte rozloučit s tím starým prohlížečem a vyměnit ho za nový/obnovit ho :D Beáta za tu písničku nemůže, dělá to tak všem blogerkám, když mají na blogu něco, co nejde na starých prohlížečích zobrazit ;)

      Delete
  2. krásný klobouček/čapka (prostě hat :D)
    (a žádná písnička nehraje :D :D )

    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    http://sweetchillibyhana.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. Ahoj, jako vždy perfektní outfit :) Odkud máš klobouček? Děkuju, M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klobouček je z H&M, ale podobný měli i v ZARA :))

      Delete
  4. to je dobře, že pupek nakonec souhlasil, protože ty kalhoty !! ♥♥♥ !

    ReplyDelete
  5. Taky nic nehraje:-). Super čapka:-)

    http://www.changingroom.cz/2013/11/two-in-one.html

    ReplyDelete
  6. Beátooo vypni tu písničku, HNED!!! :DDD <3

    ReplyDelete
  7. Super outfit a tá čiapka ti veľmi pristane:) čo sa týka novej kolekcie, veľmi sa mi páčia niektoré nohavice a kabátiky..tak uvidíme :) ale každopádne, veľmi sa na ňu teším, tak ďakujem za ochutnávku ;)

    www.bluechicberry.com

    ReplyDelete
  8. ahoj prosim ta strasne sa mi paci ciapka z uskami...nevies mi prosim poradit kde by som ju mohla kupit...dik si super

    ReplyDelete
  9. První fotka je nej !
    P.s žádná písnička nejede :D

    ReplyDelete
  10. Jeee ty jsi blázínek:D takovej roztomiloučkej:D♥ moc ti to sluší..a ta kolekce vypadá fakt skvěle:) ale taky si pořád říkám, že do Vánoc už nic kupovat nesmím!!:D

    ReplyDelete
  11. Ty žroute! :D Ta čepice co máš je bombastická, moc se mi líbí :)
    Sweet nothing by B.

    ReplyDelete
  12. ach Isabel Marant kolekcia, ja som prišla do obchodu deň po vyložení na pulty a to bola osudová chyba -_- chcelo sa mi plakať.

    ReplyDelete